Powered By Blogger

ALL ABOUT MYSELF

My photo
nama diberi Muhammad Aizat Bin Ismail..mempunyai 6 org adik beradik dan aku yg bongsu.asal serdang,selangor..sekarang nie aku blaja kat UiTM Shah Alam..ambil jurusan diploma pengajian sukan..sekarang dah semester 2..perjalanan still jauh lagi..still ade 4 sem yg perlu ditempuhi..harap sem2 dpan dpt result yg cemerlang..dan dapat mnamatkan pgajiaan dgn result yang boleh dibanggakan!!!InsyaALLAH..

HARI KEDUA

aku bangun seawal kul 5 pagi..sepatutnye aku kne bgun awal lagi sbab arinie tiba giliran group aku utk mask sarapan..tp sebab xde org yang kejutkan,so aku ngan bdak laki laen terlewat sikit utk mask sarapan..bdak pompuan je yang bangun awal..sampai2 je kat khemah masakan aku tolg ape yang patut..xbyk keje yang aku wat sbab keje da bjalan lebih awal..maaf kawan2 sebab lambat..pagi 2 group aku masak nasik gorg..aku cume tolg kacau je bagi rasa nasik 2 sebati..pastu aku susun nasik2 kat atas meja ngan tutup skali nasik 2 ngan plastik tuk xbg ade benda hinggap kat nasik 2..pastu aku angkat bekas air minuman ke khemah pusat..tibanya waktu azan subuh,aku g kat khemah pusat utk menunaikan solat subuh berjemaah..pas selesai solat subuh,aku g balik kat khemah masakan..aku tolg angkat nasik goreng yang diletakkan dalam dulang g khemah pusat utk kawan2 mengisi perut..pastu ktorg mkan same2 ngan kawan2 laen kat khemah pusat..pas selesai makan,ade aktiviti  malaysia sihat..mule ktorg diperkenalkan ngan cik2 fasi..pastu  sesi pemanas bdan..pastu ktorg wat senaman milo..hahaha..klaka btul bila gaya asal senaman milo nie diubah .ktorg kne wat gune mimik muke je..pastu ktorg bkumpul ikut kumpulan dalam bulatan..ktorg disurah wat cheers utk group masing2..ktorg diberi mase dlam 10 minit utk siapkan cheers..pastu stiap group tnjukkan kat group laen chears drang..abes je sume group wat chears masing2,cik2 fasi plih group mane yang paling terbaek..cik2 fasi pilih group Tama Abu..mmg besh group drangnye..mmg xdapat ditandingi oleh group laen..pas selesai aktiviti 2..mule lah aktiviti..tp group aku kne wat camp craft utk hari kedue nie..ktorg dibagikan tugas ikut kumpulan..group aku kne pasng lampu kat tandas perempuank ngan wat longkang kat kawasan khemah A shape..kerje2 2 siap kire kul 1..pastu ktrog kne panggil ngan cik2 fasi sebab hos pas air hilang..pastu ktorg disuruh carik kat seluruh kawasan kem sampai jumpe..tapi setelah carik beberapa kali..mmg xjmpe..xlame pas 2 hos pam 2 dijumpai..drang kate drang jmpe kat rumah tempat mule2 ktorg letak beg mase turun dari bas..alhamdulillah..naseb baek..klau x mst trok ktorg kene mrah..patu ktorg smbung balik camp craft..pastu ktorg solat asar..pas solat asar ktorg solat maghrib berjemaah..pastu makan..pastu solat isyak plak..selesai je solat isyak pastu sesi post mortem..pastu tdo..selesai la ari kedua kat kem..

0 comments: