Powered By Blogger

ALL ABOUT MYSELF

My photo
nama diberi Muhammad Aizat Bin Ismail..mempunyai 6 org adik beradik dan aku yg bongsu.asal serdang,selangor..sekarang nie aku blaja kat UiTM Shah Alam..ambil jurusan diploma pengajian sukan..sekarang dah semester 2..perjalanan still jauh lagi..still ade 4 sem yg perlu ditempuhi..harap sem2 dpan dpt result yg cemerlang..dan dapat mnamatkan pgajiaan dgn result yang boleh dibanggakan!!!InsyaALLAH..

Dah ada Blog

asalammualaikum..just nk share cerita pasal first time buat blog..Blog ni tercipta pun sebab ade encik hisyam yg suruh aku buat blog ini..kalau x mungkin sampai bila-bila pun blog ni x kan wujud..thanks to encik hisyam..nak cerita sikit..aritu first day melangkah ke semester 2..aku dengan perasaan berat hati untuk pergi kelas..maklum lah..hari pertama..setelah di kejut oleh kawan2 aku yang rajin mengejutkan aku tidur,aku pun pergi lah kelas dengan pakai kemeja..tapi tie xpakai..slumber je..da sem 2..xskema macam sem 1..sampai2 kat fakulti budak kelas cakap encik hisyam suruh pakai tie..nasib baik aku ada tie kat dalam beg..tapi tie tu belum diikat..aku pulak x reti ikat tie..nasib baik la ada khairi yang reti ikat tie..pastu aku masuk kelas..masuk2 je kelas encik hisyam da start ajar buat blog..aku pun mulakan la proses buat blog..mula2 ada la problem sikit masa nk sign up..tapi x lama pastu aku berjaya..dan terjadilah blog aku ni..

2 comments:

  NazrulAzrilRazlan

January 7, 2011 at 12:16 AM

huii da x skema da la skrg~ haha =)

  Muhammad Aizat

January 7, 2011 at 9:34 AM

biasa la..dah senior..hahahahaha..tp sayangnye junior x ade..